søndag den 4. oktober 2015

WELCOME

Jeg er en, kvinde, må jeg jo nok hellere kalde det, på snart 25 år - om 5 dage faktisk. Jeg interesserer mig meget for rejsebranchen og er pt. jobsøgende indenfor området da jeg blev færdiguddannet indenfor turisme i sommers. Det er egentlig det eneste jeg føler der er relevant at vide på nuværende tidspunkt.

Jeg forestiller mig at denne blog skal omhandle de ting der sker i min hverdag, men mest af alt mine interesser såsom film, tv-serier, bøger og musik samt at lave mad. Derfor er min vision med bloggen at det skal være et sted hvor man kan finde inspiration til diverse ting, men nok mest forslag til aftensmaden og til film og serier, når man har brug for det - ude fra min egen smag selvfølgelig. Og jeg må nok hellere slå fast fra starten af, at jeg IKKE ser gyserfilm og derfor vil der heller ikke være inspiration eller forslag til disse.

Alt vil blive "tagget" i forskellige kategorier under "Etiketter", så det er nemt at finde rundt i og man ikke er nødt til at læse det man ikke finder interessant :)

Derudover skal det siges at det er af egen fri vilje at jeg gør dette og det er kun baseret på mine egne meninger og holdninger det jeg skriver. Jeg har intet professionelt grundlag for de ting jeg skriver om film, musik eller bøger, men når det er sagt så kan min holdning jo godt betyde noget for nogen alligevel ;)

Så, velkommen til min blog og jeg håber at i finder noget i kan bruge :) God søndag!

P.s. Bloggen kommer til at være både på dansk og engelsk, da den på den måde kan blive læst af flere mennesker og da de fleste danskere forstår engelsk, vil titlerne nok oftest blive på engelsk.



I am a, woman, I guess I will have to call it, since I turn 25 soon. In 5 days to be exact.
I am very interested in the travel industry, and I am searching for a job in the field at the moment, because I graduatued in tourism this summer. That's basically what I feel is relevant to know at the moment.

What I have in mind for this blog is that it will adress the things happening in my everyday life, but mostly my interest such as movies, tv-shows, books, music and cooking. My vision is that it will be a place where people can find inspiration for various things, but mostly suggestions for dinner or movies and tv or music if it's needed - based on my taste of course. I should probably say from the start that I don't watch scary movies and there will not be any inspiration for these on here.

Everything will be tagged in different categories under "Etiketter" in the sidebar, so it will be easier to find the things you're looking for.

Apart from this, I have to say that I am writing this blog of my own free will and everything I say are my own opinions and views and I have no professional basis for the things I comment on the movies and tv, books or music, but when that is said it doesn't mean that my opinion can't matter to some people anyway :)

So, welcome to my blog and I hope you find something useful here :) Have a great Sunday.

Btw. The blog will be written in Danish and in English so that more people can read it and because most Danes understand English I will write the majority of the titles in English as well.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar