søndag den 4. oktober 2015

SERIESØNDAG,

Overskriften er måske lidt misvisende, eftersom at jeg ikke selv har serie-søndag i dag, men det er der helt sikkert mange andre der har! Derfor synes jeg at det er en perfekt dag at starte ud med en serie-anbefaling på :-)

Jeg ser selv rigtig, rigtig, rigtig, RIGTIG mange serier! Også alt for mange til at jeg selv kan følge med, desværre. Derfor prioriterer jeg dem jeg bedst kan lide og det er dem jeg prøver mest på at holde mig up-to-date med. Lige pt. er der 5 serier som jeg er up-to-date med og en af dem vil jeg anbefale jer på denne søndag :-)

Den serie jeg vælger at gøre opmærksom på i dag, har jeg valgt fordi solen skinner og det er en skøn dag og så skal serien gerne passe til. Denne serie får mig til at grine højlydt, HVER gang (selvom jeg er alene) - og jeg har set den mange gange efterånden!



Det er altså showet "New Girl" jeg har valgt! Promoen er selvfølgelig kun fra den første episode, da der helst ikke skal være nogen spoilere ;-) Men, jeg vil sige at showet bliver bedre og bedre jo længere man kommer ind og man skal altid give et show en chance ved at se mindst 3 episoder. Nogle shows skal have længere tid - endda en hel sæson i nogle tilfælde.
Der er helt sikkert nogen der har allerede ser/har set den, men det vil der altid være, og dem der har, må kunne skrive under på at det er en fantastisk sjov serie?!

Tv-serier føler jeg ikke rigtig for at give stjerner eller bedømme som sådan, udover at fortælle hvad jeg synes, hvilket i de fleste tilfælde vil være positivt, da man jo ikke vælger at se et helt show man egentlig ikke er fanget af :-)

Korte facts om showet:

Titel: New Girl
År: 2011-
Sæsoner: 4 (nr. 5 er under udvikling, men Zooey er gravid og det har sat det hele lidt på pause, desværre)
Medvirkende: Zooey Deschanel, Jake Johnson, Max Greenfield, Lamorne Morris, Hannah Simone and Damon Wayans Jr.

Jeg håber, at hvis nogen vælger at se showet, at de vil elske det ligeså meget som mig! :)



Today is Sunday, and it is a perfect day to sit down and watch a tv-show. I watch A LOT of tv-shows, and unfortunately too many to keep up myself. So I choose to keep up with the shows that I like the best and right now I am up to date with 5 shows. One of those shows are "New Girl" which makes me laugh so hard every single time I watch it - and that's a lot.
I'm sure many of you have already watched/are wathcing it - and you would have to agree that it is a hilarious show, right?!
The promo is obviously from the Pilot, so there's no spoilers ;-) But, the show really gets better and better the more you watch, and you always have to give a show a chance by watching at least 3 episodes before ditching it - some shows need more than that, maybe even a the whole first season.

I don't really feel like rating tv-shows, since they will mostly be positive, because you don't really watch a show from beginning to end if you don't like it :-)

But, I hope you will give this show a shot, and that if you do, you will love as much as I do! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar