søndag den 4. oktober 2015

HVAD MIN SØNDAG EGENTLIG BYDER PÅ

Jeg nyder min søndag fuldt ud, det er helt sikkert. Med det mener jeg, at jeg er total doven! Men er det ikke også det søndage er til for? :-)


Ja, jeg har været så doven at jeg ikke engang har gidet at lave aftensmad! Så det var mad udefra imens jeg har prøvet at få denne her blog på benene. Kan vi sige at det er min undskyldning? ;-)
Anyway, det bliver ikke til meget seriesøndag for mig, men jeg ser til gengæld tv. Og, jeg ser 'Long Island Medium' som jeg ELSKER. Jeg tror der er mange der ikke bryder sig om Theresa eller showet, men jeg er vild med det! Jeg triller en tåre hver eneste gang. Det er så fantastisk det hun gør og hun får mig til at tro på umulige ting, på en positiv måde. Det er skønt! :-) Jeg har boet i USA og gik på skole i Hicksville, Long Island hvor Theresa bor, men jeg kendte desværre ikke til showet dengang! Ville ønske jeg gjorde, så jeg kunne have oplevet hende :-) Men nu nyder jeg bare at se hendes show i stedet. Jeg håber ikke jeg er den eneste der kan lide at se det - men hvis jeg er, så må jeg sige at i går glip af noget! :-)



I am enjoying my Sunday to the fullest, being lazy af (pardon my French!). I didn't even have the energy to cook myself dinner tonight, so I ordered in. My excuse is that I was busy getting this blog running ;-) 
Anyway, I'm not really watching tv-shows today, though I am watching tv. And, on my tv is 'Long Island Medium' which I LOVE! I have a feeling that not many enjoy Theresa or her show, but I like it a lot. I shed a tear (or two!) every time I watch it. I think it is amazing what she does and she makes me believe in impossible things, in a positive way. It's great! I have lived in the US and I went to school in Hicksville Long Island where Theresa lives, and I wish I had known about the show back then, so I couls have experienced her myself. But now I just enjoy watching the show. I hope I'm not the only one :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar